SPOT14 pt. 1

Adna (S) Quick Quick Obey Quick Quick Obey Quick Quick Obey Quick Quick Obey NovemberDecember NovemberDecember

For det første undskylder jeg mængden af billeder. Jeg kunne ikke rigtig begrænse mig, da der var så mange gode, hvis jeg selv skulle sige det.

For det andet. Det er ikke første gang jeg er på SPOT Festival, men det er første gang, jeg har oplevet festivalen igennem en linse. Det var en virkelig spændende oplevelse med en del udfordringer. Mit gear er begrænset i forhold til de professionelle, så jeg arbejdede med kun ét batteri, én linse og ét SD-kort, hvilket gav nogle kreative udfordringer. Ikke så meget pixelpipperi og instillingshurlumhej under koncerterne. Det var derimod tænd-frem-skyd-skift-vinkel-skyd-sluk-vent-tænd-skyd. På sin helt egen måde var det en ret sjov udfordring og gav også lidt eftertanke. Det gælder om at se frem til koncertens gode tidspunkter, hvor de gode billeder skydes.

Ingen kommentarer: