SPOT14 pt. 2

War DrumsWar DrumsWar Drums The Malpractice The Malpractice The Malpractice The Malpractice

Her er den sidste portion billeder fra SPOT Festival. War Drums kendte jeg ikke så meget til før SPOT, men de viste sig fra en god side. De spillede på HeadQuarters, som virkelig er et mørkt spillested, hvilket gjorde, at ISO værdien også skruet i vejret. Det resulterede i nogle ret grynede billeder. Men istedet for at ærgre mig over det, så prøvede jeg at putte endnu mere gryn (grain) på for at give billederne et mere råt udtryk. Og især de sidste billeder fra The Malpractice koncerten er jeg meget stolt over. Lyset og bandets performance var rent ud sagt perfekt. Især det sidste billede med guitarist-silhuetten er det bedste koncertbillede, jeg har skudt meget længe. Energien kommer ligesom til udtryk.

Ingen kommentarer: