Lis er Stille @ 1000fryd

Jeg er stifter, skribent og for nylig også blevet fotograf på rotation.dk. Koncerten med Lis er Stille blev min første prøve, og jeg var temmelig nervøs, da jeg skulle derned. For var der nok lys? Vil jeg være et irritationsmoment for andre koncertgængere? Vil jeg kunne fange bandets energi? Heldigvis gav bandet meget af sig selv i deres performance og billederne fra den koncert, er nogle af de bedste jeg har taget til dato. Men der er stadig plads til forbedring.
Til januar får jeg et Canon 50mm, f/1,4 STM. Et kamera som er mere lysfølsomt, og dermed bedre til lavt belyste billeder. Og i januar finder Northern Winter Beat sted. En Aalborgensisk festival, hvor jeg skal dække og tage billeder til. Noget som helt sikkert skal give mig noget erfaring indenfor koncertfotografering.

Ingen kommentarer: